niedziela, 29 marca 2015

Rainy day.

Gdzie ta wiosna? Owszem jest ciepło ale nie ma słońca! Wybieram się na spacer i rolki ale boję się, znowu zacznie padać! W dodatku za tydzień Wielkanoc a przy takiej pogodzie nie umyłam okien. Chciałam też iść porobić zdjęcia bo dawno nie robiłam. Brzydka pogoda robi swoje. W tym tygodniu minęło dwa lata od Believe Tour w Polsce. Kiedy to zleciało? Wciąż pamiętam w co byłam ubrana co myślałam i wciąż dobija mnie to, że może to był pierwszy iii ostatni raz kiedy widziałam Justina na żywo. Pierwszą moją myślą, jak zobaczyłam go "zlatującego" na skrzydłach było 'Dlaczego podstawili nam lalkę? Ja chciałam Justina!'. Teraz wydaje mi się to głupie ale to jest moje pierwsze wspomnienie tego jak go zobaczyłam. Jak ktoś nigdy nie miał prawdziwego idola to nie zrozumie:)

Buziaki ♚

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz