wtorek, 19 maja 2015

Perfect body.

Czy są jeszcze ludzie tak leniwi i pozbawieni samozaparcia jak ja? To chyba najgorsze cechy jakie mogły mi się przystrafić. I chociaż modlę się codziennie i błagam Matkę Bożą by pomogła mi się ich pozbyć to dalej się mnie trzymają. Chyba za słabe są moje modlitwy. Ale teraz ze złamaną ręką jest mi źle ćwiczyć. I dlatego też boję się jeździć na rolkach bo to dzięki nim mam ją złamaną. Ale staram się i nie przestaje. Chociaż mi nie wychodzi. Próbować nie zaszkodzi. Ale może znowu zacznę jeździć albo chociaż klasyczne brzuszki robić. No bo bez żadnych ćwiczeń to pusto. Ale jeśli udawanie supergwiazdy i chaotyczny taniec każdego dnia liczy się jako trening to sportu mi nie brakuje:)
PS. To ze zdjęcia ćwiczyłam dwa dni. Jednego dnia 3 serie drugiego 2. Może powinnam zacząć od 1 żeby się nie zniechęcać? I zacząć od nowa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz